viernes, 12 de noviembre de 2021

SENTIT DE LA VIDA

 A partir de la peli QUE BELLO ES VIVIR de 1946, cal per una reflexió sobre el sentit de la vida.

Veure com ha canviat (si ho ha fetén) en aquests dares 75 anys.

Si les cos1946 ara tes que eren valides al ambé ho són.

Com sempre, caldrà acompanyar l'explicació d'imatges i símbols que representin el sentit de la vida i comentar quin significat tenen per a tu.


El sentit de la vida es subjuntiu a cada individu, cada persona té el seu objectiu en la vida i el seu motiu per llevar-se cada matí, ja sigui per trobar això que et mou o per un objectiu establert. També existeix el viure per viure, per que t'ha tocat viure i es igual de vàlid que els demes.

El meu sentit per seguir vivint es la meva família, els meus amics, els meus objectius i arribar a ser alguna cosa en un futur per formar la meva pròpia família.

Les necessites primàries no varien, sempre son les mateixes, actualitzant-les a la teva generació, i les que mes varien són les segundaries, que no son tan preservants,

Subida en curso: 153117 de 153117 bytes subidos.Els esports son molt importants per mi, sobretot el futbol, em fa recordar quan era mes petit que treia la meva vena competitiva i a sobre es un esport col·lectiu amb el que jugava amb els meus amics

No hay comentarios:

Publicar un comentario